مقالات

شلوار مام استایل رو با چی بپوشیم؟

شلوار مام استایل رو با چی بپوشیم؟

همانطور که می دانید شلوارهای زنانه ای که در بازار موجود هستند،طرح ها و سبک های بسیار زیادی دارند و به همین دلیل است که اغلب افراد درباره اصول صحیح ست کردن اطلاعاتی ندارند و ایده ای برای ست کردن هر یک از مدل های شلوار با لباس، کیف، کفش و… را ندارند.
اما یکی از مدل های شلوار که این روزها طرفداران بسیار زیادی به خود جلب کرده شلوار مام استایل است که ما می خواهیم به شما پیشنهاد بدیم که چطور می توانید گزینه های مناسبی را برای ست کردن با شلوار مام استایل فراهم کنید.
با ما تا انتهای وبلاگ همراه باشید.

شلوار مام استایل چیست؟

به طور کلی شلوارهای کمر بلندی که زیپ آن ها کوتاه نیست و فیت هم به نظر نمیرسد شلوار مام استایل می گویند.این شلوارها معمولا قد کوتاهی دارند و در پشت آن ها جیب بسیار بزرگی طراحی شده است.
شلوار مام استایل، قد را بلندتر نشان می‌ دهد، پس برای کسانی که قد کوتاه یا معمولی دارند گزینه‌ جذابی است.

انتخاب کفش مناسب برای ست کردن با شلوار مام استایل

برای اینکه بتوانید استایلی شیک با شلوار مام استایل داشته باشید،باید بدانید که چه مدل کفشی برای این  شلوارمناسب است.خوشبختانه بیشتر کفش هایی که در بازار موجود هستند،با این مدل شلوار بسیار مناسب می باشند.ولی باید دقت داشته باشید که آن دسته از کفش هایی که قوزک آن ها از پا بلندتر می باشد را کلا فراموش کنید.
در ضمن انواع بوت های ساق‌ دار و چکمه‌ های کوتاه و بلند گزینه‌ ی جالبی برای ست کردن با شلوار مام استایل نیستند.به جای آن می توانید از کفش های پاشنه بلند و تخت را با شلوار مام استایل استفاده کنید.

کیف مناسب ست شلوار مام استایل

بهترین گزینه برای ست کردن کفی با شلوار مام،کیف های هستند که روی یک شانه قرار میگیرند.
کیف بزرگ پارچه ‌ای با دسته‌های نسبتا کوتاه، کیف کوچک پارچه ‌ای با بند بلند یا هر کیف چرمی با بند بلندی که کج جلوی بدن می‌افتد گزینه های بسیار مناسبی می باشند.

کلام آخر

ما در این وبلاگ سعی کرده ایم تا به شما دوستان عزیزی که برایتان سوال شده شلوار مام استایل رو با چی بپوشیم، کمک کنیم تا بهتر و راحتر بتوانید گزینه های مناسب را برای این مدل شلوار انتخاب کنید.
برای اطلاعات بیشتر و خرید کیف تابستانی میتوانید با مشاوران و همکاران ما از طریق سایت Tabrizshik.com با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *